Her yanım yara bere içinde kaldı ama ölmedim her yanın kan revan içinde kaldı ama ölmedim üstüm başım toz toprak içinde ayağa kalktım ve çektiğim acılara aldırmadan dik durmaya çalışarak devam ettim.. ayaklarım acıdı, sızladı, yürümekten vazgeçemedim sonra kimsenin bana bakmadığını, ilgilenmediğini fark ettiğim bir yerde artık herkes kendi hayatının uçurumlarından sakınmak için başka yerlere dikkat kesildiğinde kendimi usulca yere bıraktım ve uzunca bir süre öylece kalakaldım ellerim yüzüm ağzım dilim kan oldu dudaklarım kan lekesi...