Öfke hakkında uzun uzun yazılan kitaplardan değil, aksine pratik, uygulanabilir bir kitap.
Kitabın içinde herkesin yaşamış olabileceği birçok örnek var. Olayların örneklerle pekiştirilmiş olması ve olaylara farklı çözümler sunulması da anlatılmak isteneni daha iyi şekilde anlamamızı sağlıyor. Öfke duygusunu daha iyi anlamak için tavsiye edebileceğim bir kitap.
Beğenmediğim bir nokta ise birçok bölümde aynı şeyi tekrar edip durmasıdır. Okurken insanı fazlasıyla sıkıyor. Belki de yazar daha iyi pekiştirilmesi için tekrar etmiştir. Ama gereksiz buldum tekrarları.
Kitabın başlarını anlamakta biraz zorlansam da sonraki sayfalarda birçok cümlenin altını severek çizdim.
Üniversite yıllarında yapılan birçok yanlıştan da bahsetmektedir.
Kitabı okuduktan sonra insan geriye dönüp geçmişini gözden geçirip, sorgulama gereksinimi hissediyor.