Zaman mı değişti, insanlar mı ?
-Bana kalırsa zaten mayası bozulmaya yüz tutmuş yeni kuşağın çıtkırıldım insanları; Avrupa’nın kültürü yok edip küreselleşmeyi egemen kılma planlarına mağlup oldular. İki kelimeyi yan yana getiremeyenlerin farklı uygulamalarla yabancıların ekmeğine yap sürdüğü bu çağdan çoğu zaman tiksiniyorum...
Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir, diye öğrenmiştim felsefe dersinde, buna da eyvallah değişirsin amma “özünü” kaybedersen bu değişim olmaz başkalaşım olur.
Birbirinden değerli okuryazarların içimize dokunmak için yazdığı değerli bilgiler ve yazılardan oluşan ayrıca bizi günlük hayatın kargaşasından alıp kendi kendimize bırakan harika bir dergi...