Ogrenirken eglenmek ya da eglenirken ogrenmek icin cok uygun bir kitap.Sıkmayacak kadar ilginc-şaşırtıcı,zamani oldurmeyecek kadar dolu-ogretici.Evrimci bir yaklasimla tarihe,insanliga ve bilime isik tutan bir eser.Kolaylikla tuketebilirsiniz.Iyi okumalar...
"Vahsilerin medeniyeti,medenilerin vahseti. "Papalagi'ye (bizlere) uzaktan bakan, baska ve eski bir dunyali.Kitap icerigi sade ve anlasilir.Anlatim duru ve açık...Okudukca ilkellere hak vereceksiniz...