Her şey güzel hoş da; bu kadar kitap okumuş olan insanların en az yüzde ellisinin, hâlâ ve hâlâ "de ve ki" bağlacını doğru yazamıyor olması ne kadar üzücü ve...
(not: takıntım var :) )
Ogrenirken eglenmek ya da eglenirken ogrenmek icin cok uygun bir kitap.Sıkmayacak kadar ilginc-şaşırtıcı,zamani oldurmeyecek kadar dolu-ogretici.Evrimci bir yaklasimla tarihe,insanliga ve bilime isik tutan bir eser.Kolaylikla tuketebilirsiniz.Iyi okumalar...