Kitap okumayı çok seven, okuduğu kitaplar hakkında eleştiri yazan bir mühendis️. Eleştirilerimi okumak isterseniz; instagram/muggleyazar sayfama beklerim :)
“Kim olduğunu bilmiyorsan kendin olabilmen mümkün değildir.”
“Beğenmek, sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.”
“Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖