Anılarını unutursan, yaşananları da unutursun. Yaşananları unutursan, geçmiş tekrar eder. Geçmiş, geleceği içinde saklayan sırlarla dolu bir aynadır. "Yaşananları unutursan, geçmiş tekrar eder."
Acaba hicbir şey anlatmamış olmak mümkün müdür? diye soruyorum kendime. Doğrusu, hiçbir şey anlatmamış olmayı çok isterdim.Her şeyi ancak ozaman anlatmış olurdum çünkü.