Muhammet Özkan

Muhammet Özkan
@Muhammet2542
Velhasıl güzel Ziyan olduk Azizim........
Zaman geçince geriye hep, güzel ve mutlu olduğumuz anılar kalır...(İnsan bir kere mutlu oldu mu kafasını hep çevirir mutlu olduğu yere bakıp kalır vesselam...)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dilediği gibi davranmaktan daha güzel bir şey yoktur. Hem insan ne diye kendi kendini aldatsın ki? Boş kafalılara özgü yersiz bir çaba bu.

Muhammet Özkan

, bir kitabı okumaya başladı
Hüseyin Daniş
8.4/10 · 270 okunma
Söylesene, bilgini insanları kurtarmak için mi kullandın, yoksa boğmak için mi?
Bazen iki insanın birbirine ne kadar ihtiyaç duyduğunu anlaması için yolların ayrılması gerekir...