Şuayip

Şuayip
@Muhayyer7
“Nasıl ki insanlar çoğunlukla delirmekten ziyade delirtilirse, vazgeçmekten çok vazgeçirtilirler de..”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ottan çok daha iğrenç kokar çürüyen zambak.."
".. yalnızca normal olmak için hep çok büyük çaba harcamak zorunda kaldım.."
"Olgunlaşmadan önce, her şey acıdır.."
Tom'a göre bir insanı en çok ezen şey.. "Bulamayacağını bildiğin şeyi arayıp durmak.."