Sevgili Dost,
Eksik bilgi bizi yanlış adreslere götürür.Arkadaşlıklar, dostluklar , ortaklıklar ve evlilikler hep bu yüzden biter.Kim bilir hayatımızda kaç kez ,”Nasıl da tanıyamamışım!”demiş, kaç kez ince buz tabakasına aldanıp üzerinde yürüdüğünüz gölün soğuk sularında bulmuşuzdur kendimizi.