"...yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir.
Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun." dedi baba. "Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. ..."
Sevgili Dost,
Eksik bilgi bizi yanlış adreslere götürür.Arkadaşlıklar, dostluklar , ortaklıklar ve evlilikler hep bu yüzden biter.Kim bilir hayatımızda kaç kez ,”Nasıl da tanıyamamışım!”demiş, kaç kez ince buz tabakasına aldanıp üzerinde yürüdüğünüz gölün soğuk sularında bulmuşuzdur kendimizi.