Mustafa ödemiş

Mustafa ödemiş
@Mustafa1347
Bekliyorum… Öyle bir vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
Fakat hayat öyle şeyler yaşatır, öyle boşluklarda bırakır ki insanı, an gelir o çok sevdiğimiz insanlara bile tahammül edemez oluruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yıldız kaydığında diler mi bizimle olmayı?  ...- sanmam efendimiz...  - ben de sanmam... gidelim olric...  - gidelim efendimiz....
Ne tuhaf değil mi? En yakınlarımıza kalbimizi açamıyoruz, sonra gidip bir yabancıya içimizi döküyoruz.  
Senden yansıyanları, hayat aynasından kaderin olarak seyredersin. Kaderin kalemi dildedir.
1000Kitap
Acılarının ortaklığına aşkları eşlik etmişti ama hayat beklenmedik zamanlarda beklenmedik şakalar yapmayı severdi
1000Kitap