Mustafa ödemiş

Mustafa ödemiş
@Mustafa1347
Bekliyorum… Öyle bir vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
"Kalbimi ve aklımı hep sağ elime verdim; Görevi olmasaydı sol elimi keserdim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevinç, bazen tuhaf bir hal alır; bizi aynı kederin yaptığı gibi boğar.”
Sevgi ve arzu iki farklı şeydir; sevilen her şey arzu edilmez ve arzu edilen her şey de sevilmez.”
Bütün duygularımız evsiz barksız ve kimsesiz kalmış çocuklar gibi, aynı odada koyun koyuna yatıyor…