Mustafa kubacık

Mustafa kubacık
@Mustafa_beyy
Oyuncu ALLAH VAR GAM YOK Hikayenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız
Diziler de rol alıyor
Lise mezunu oyunculuk
İstanbul
Şanlıurfa
270 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Mutlu aileler birbirlerine benzerler. Her mutsuz aileninse kendine özgü bir mutsuzluğu vardır
Sayfa 1
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi, her şeyiyle seversin.
Sen hiçbir şey görmüyorsun, gözlerini kin bürümüş senin. Başkalarının suçunu deve yapıp gözünde büyütüyor, kendi kabahatini iğne yapıp, yakanda gizliyorsun. Lev Tolstoy
Galiba yalnız ben yoruldum. Ve bu yorgunluğumu yaşamak zorundayım Oğuz Atay
İçimde öyle bir şeytan var ki... bana her zaman istediğimden büsbütün başka şeyler yaptırıyor. Onun elinden kurtulmaya çalışmak boş... Yalnız ben değil, hepimiz onun elinde bir oyuncağız... Senin dünyaya hâkimiyet planların bile eminim ki onun mahsulü...