Mustafa kubacık

Mustafa kubacık
@Mustafa_beyy
Oyuncu ALLAH VAR GAM YOK Hikayenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız
Diziler de rol alıyor
Lise mezunu oyunculuk
İstanbul
Şanlıurfa
270 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Beli bükülmüş insanlar olmasaydı belalar üstümüze sel gibi dökülürdü Bediüzzaman Said Nursî
Din
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bismillah" her hayrın başıdır. Biz dahi başta ona başlarız. Bil ey nefsim, şu mübarek kelime İslâm nişanı olduğu gibi, bütün mevcudatın lisan-ı haliyle vird-i zebanıdır.
Sayfa 5
Din
▪ "Ciddiyet, güzel bir ahlâk-ı İslâmiyedir..." ❤ ❄
Sayfa 77
66- ""Şakirdlerim ne için onun yanına gidiyorlar? Ne için onun kadar şakirdlerim bulunmuyor?" diye, enâniyeti oradan fırsat bulup, mezmûm bir haslet olan hubb-u câha temayül ettirir, ihlâsı kaçırır, riyâ kapısını açar. Esasat-ı Nuriye
Sayfa 32·Kitabı okudu
Ve ben ve bizler hepimiz: bu dünyada nasıl sahip çıkacağız ruhlarımıza? Edebiyat
Sayfa 43