Mustafa

Mustafa
@Mustafaa1
"Gidersem, başkalarına isyan etmiş olurum; gitmezsem isyanım kendıme olur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Türküsünü söyleyecek kimsesi kalmamak ayrılık.
"İyi geçinmek iki kişinin kusursuz olmasıyla değil, birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur." Oğuz Atay
İnsanların görünüşlerine bakarak onlarda üstünlük bulmaya çalışanlar hep kaybetti.
Hiçbir yara, yarım kalmış bir hikaye kadar kanamaz.