Serinin son kitabı. Biraz süründürdü beni ama okuduğuma değdiğini düşünüyorum. Bu seriyi 30'lu yaşlarda değilde 20'li yaşlarda okumalıydım. Yazarın ufku açan dünyası ve ileride yaşanabilecek tarzdaki düşünceleri boş olmadığını gösteriyor. Bilim kurgu yazılacaksa böyle yazılmalı