Ve güz geldi Ömür hanım.Dünya aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul.İnsanın içini karartan bulutların seferi var göğün maviliğinde.Yağmur ha yağdı ha yağacak. İncecik bir çisenti yokluyor boşluğunu insan yüreğinin. Hüznün bütün koşulları hazır. Nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan. Kalbimin üstünde binlerce
bıçak ağzı... ve yüzüm ömrümün atlası; düzlükleri bunaltı, yükseklikleri korku, uçurumları yıkıntılarımla dolu bir
engebeler atlası. Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür hanım?
Bazı şeyler nasipse olur, kısmetse olur. Sen olmaz dersin, olmazların gelir seni bulur. Sen yine de gayret et, sabret, dua et ve bekle. Rabbine sığın, inancına yaslan ve yolundan ayrılma sakın. Hayırsızdan gördüğün kötülük bile, bakarsın senin için hayırlı olur.