📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugüne kadar genellikle gerilim, macera, aksiyon tarzı kitaplar okuduğum için bu kitap bana biraz daha durağan geldi. Çok fazla olay örgüsü yok. Ama anlayarak okursanız insanlık dersi veren bir kitap. Hayatımızda sıfatları çıkardığımız zaman ortaya gerçekler çıkar. Zengin insan, fakir insan, zeki insan, aptal insan, siyah insan, beyaz insan.. Sıfatları çıkarıp baktığımız zaman geriye tek bir şey kalıyor 'İNSAN'. Eğer yaşantımızda insanları sıfatları ile değil de oldukları gibi kabul edersek işte o zaman kendi hayatımız yaşanmaya değer.....