Sadece korkunçlu hikaye değil aynı zamanda bir tarihçinin araştırma sürecine dair keyifli detaylar içeren, akademideki bazı "hallere" satır arasında dikkat çeken bir eser. Bu bağlamda bile okumak çok keyifli.
Spoilersiz bu kadar anlatabildim. İsmihan'a dair biraz daha şey öğrenmek isterdim. Abdülharis Paşam bozulmasın ama Hunaşamzade Elif Hanımı daha çok sevdim. Siz de okusanız seversiniz bence :)