Mürüvet

Mürüvet
@Muvos
Bir arada olsaydık ne kadar kolay bir hayat olurdu. Soruya karşılık cevap, bakışa karşılık bakış.. Beni anla ve bana iyi davran.
Reklam
Mesela neden, sandalyene veya masana oturduğunda, uzandığında veya uyuduğunda (tatlı rüyalar) odanda, seni tamamıyla görebileceğim mutlu bir gardırop olamıyorum.
Her şeye rağmen, mutluluktan ölünebiliyorsa, o zaman kesinlikle bu şekilde öleceğim. Ayrıca, ölüm döşeğindeki birisi, mutluluk sayesinde hayata tutunabiliyorsa o zaman ben de hayatta kalacağım.
Göğsümün soluk alıp verebilmek için nasıl bu kadar daralıp genişleyebildiğini anlayamıyorum, neden bu kadar uzaktasın anlayamıyorum.
Yanımda yürüyordun, bir düşünsene, yanımdaydın
Reklam