Mürüvet

Mürüvet
@Muvos
Gerçeklik, kendisine uymayan hayallere karşı hep acıma­sızdır - dolayısıyla hayaller de hep acılı...
Reklam
Oysa, tutarlı olmamayı da isteyebilseydin; 'durup düşünülmüş ilkeler'e boşverebilip, sahici duygularınla kendini ortaya koyabilseydin - onun şimdi yaptığı gibi­(zedelenmeye, kırılmaya, yıkılmaya aldırmadan) kendin olmakta diretebilseydin, belki sen de farklı (daha lekesiz, temiz , saf bir biçimde) gelebilirdin ona. Gelemedin--
Şunu da iyice biliyorsun, bileceksin, bilmelisin : sen ne denli kendin -bağımsız, özgür- olabilirsen, o da o denli senin -sahici, tam- olacak. " yoksa, bütün o acıları boşuna yaşamış olacaksın"-
Kendi olarak, sana gelen - sana gereksinimi olmadan, seni isteyen - sensiz de olabilecekken, senin ile olmayı seçen - kendi olmasını, senin ile olmaya baglayan- 0, işte
En iç, en içten, en içteki sesine bile aykırı düşebilir mi kişi?--- Düşer...
Reklam