Nevresimlerin arasında uykuyu kovalamaktan vazgeçebilirdim... onay çıkmıştır nihanet ...gece bitmek üzereydi çünkü... uyumuyor olmanın sorundan sayıldığı saatlerin sonuna geliyorduk... bir an sonra Işık Her odaya dolaşacak ,uyuyan herkese uyandıracak ben de Nihayet herkesten biri olacaktım.
Günışığı görmek istemiyorum ,bir nebze olsun hava almak istemiyorum .ne parke gıcırtısı ,ne komşunun duvardan gelen ses ...
Yaz mı kış mı gündüz mü gece mi bilmek istemiyorum