Abi yaa... Kitabın sonunda çocuk dedi ya hani, kız mısın erkek misin bilmem ama ben seni seviyorum, diye gülmekten koptum gerçekten. ya deva erkek olsaydıı?
Ayrıca kitap bence kafa dağıtmak için okunacak bir kitap. Eğer cinsiyetçi yaklaşımlara aşırı duyarlıysanız önermem çünkü bence biraz cinsiyetçi ama şunu de ekleyeyim ben spor romantizmini sevmem ama bu kitapta keyifle okudum