Nefise

Sabahattin Ali Şiirleri Yorumlarda
Ey bir tane sevgilim, ben bugün yaşıyorsam Sanma ki hayat tatlı, insanlar hoş olmuştur, Dağ başında bir kaya gibiyim şöyle dursam Etrafım eskisinden daha bomboş olmuştur… Yalnız sana borçluyum bugün dünyada varsam Seni her andığında gözlerim yaş olmuştur Yaşlar ki bir ırmaktır, dertleri sürür gider Gözyaşları içinde seneler yürür gider Yok olmak isteğiyle kalbim attığı zaman Bana: Yaşa der gibi gülen senin yüzünde Dizlerim bir batakta yorgun yattığı zaman Bacaklarıma kuvvet veren senin hızındı Yaşaran gözlerimde, güneş battığı zaman Sıcak bir yuva gibi tüten senin dizindi Sen aklıma gelince her şeyler gülümserdi Ağaçlar şarkı söyler, rüzgâr tatlı eserdi. Sabahattin Ali “1934-Öyle Günler Gördüm Ki..” şiiri Bütün Şiirleri
Şiir
Nefise
Bahtın lûtfuna ermişim Gönlümü sana vermişim Meğer ne çok severmişim Yâr, seni unutamadım… “1932-Unutamadım” şiirinden Sabahattin Ali
Reklam
Sabahattin Ali Şiirleri Yorumlarda
Ey bir tane sevgilim, ben bugün yaşıyorsam Sanma ki hayat tatlı, insanlar hoş olmuştur, Dağ başında bir kaya gibiyim şöyle dursam Etrafım eskisinden daha bomboş olmuştur… Yalnız sana borçluyum bugün dünyada varsam Seni her andığında gözlerim yaş olmuştur Yaşlar ki bir ırmaktır, dertleri sürür gider Gözyaşları içinde seneler yürür gider Yok olmak isteğiyle kalbim attığı zaman Bana: Yaşa der gibi gülen senin yüzünde Dizlerim bir batakta yorgun yattığı zaman Bacaklarıma kuvvet veren senin hızındı Yaşaran gözlerimde, güneş battığı zaman Sıcak bir yuva gibi tüten senin dizindi Sen aklıma gelince her şeyler gülümserdi Ağaçlar şarkı söyler, rüzgâr tatlı eserdi. Sabahattin Ali “1934-Öyle Günler Gördüm Ki..” şiiri Bütün Şiirleri
Şiir
Nefise
Dik yamaçların selisin, Sen benden daha delisin Şimdi kimlerin kulusun? Başını eğemediğim…! Nasıl vurgunum bilirdin, Niçin benden yüz çevirdin? Kimlerin koynuna girdin? Öpmeğe kıyamadığım…! “1932-Kıyamadığım” şiirinden Sabahattin Ali
7. ŞEB-İ ARUS OKUMA ETKİNLİĞİMİZ SONLANMIŞTIR.
*** “Ben size, gizli ve aleni, Allah’dan korkmanızı, az yemenizi, az uyumanızı, az söylemenizi,günahlardan çekinmenizi, oruç tutmaya ve namaz kılmaya devam etmenizi, daima şehvetten kaçınmanızı, halkın eziyet ve cefasına dayanmanızı avam ve sefihlerle düşüp kalkmaktan uzak bulunmanızı, kerem sahibi olan salih kimselerle beraber olmanızı vasiyet ederim. Hayırlısı, insanlara faydası dokunandır. Sözün hayırlısı da az ve öz olanıdır. Hamd, yalnız tek olan Allah’a mahsustur. Tevhid ehline selam olsun *** Hz. Pir Mevlana Celaleddin-i Rumi Pîşter â pîşter â cân-ı men Peyk-i der-i Hazret-i Sultân-ı men (Azrâil Aleyhisselama hitaben Hz. Pir’in son sözleri: Ey Sultanımın dergâhının habercisi beri gel, daha beri gel benim cânım…) Vakt-i şerîf hayr ola, hayırlar feth ola, şerler def‘ ola. Leyle-i arûs-i rabbânî, vuslat-ı halvet-serâ-yı sübhânî, hakk-ı akdes-i Hudâvendigârî’de an be an vesîle-i i‘tilâ-yı makâm ve füyûzât-ı rûhâniyyet-i aliyyeleri, cümle peyrevânı hakkında şâmil ü âmm ola. Allah-u azimuşşan esması ile kalplerimiz pûrnur ola, Şeb-i Arus Mübarek ola, Dem-i Hazreti Mevlâna Sırr-i Şems-i Tebrizî Kerem-i imam-ı Ali ve Şefaati Muhammedin-nebi Hû diyelim
Şeb-i Arûs
Nefise isimli okura yanıt verildi
Nefise
Aşkınıyam. . . 🤍🌹