Evet, kelimelerin içleri boştur,dostum.Siz o kelimeleri bana sarf ederken içlerini kendi anlamlarınızla doldurursunuz; bana ulaştıklarında ister istemez ben de onların içine kendimce manalar üflerim. Birbirimizi anladığımızı zannettik, oysa kati surette anlaşamamışız.
Mutluluk zor zanaat, özellikle de konu başkalarının mutluluğu olunca.İnsan eğer sorgulamaksızın kabullenmeye şartlandırmamışsa , mutluluk, gerçekten çok daha zor bir uğraş.
“Evet, ‘Şimdilerde herkes mutlu.’ Çocuklara beş yaşında öğretiyoruz bunu. Ama başka şekilde mutlu olmak istemez miydin? Başkaları gibi değil, kendi istediğin gibi.”