Bence insanın acısını gömmesi, içten içe o acı tarafından ,bulanık ve anlamsız yollardan geçerek kemirilmesi demektir. İnsanın ifade edemediği şeyin gücü patlayıcı, hasar verici, kendi kendini yıkıcı bir güçtür. İfade etmek kurtulmanın başlangıcıdır..
Sonsuz bir uykuya daldı
Kader ona neler yaptı!
Yaşıyordu, melekten yoksun olunca sönüp gitti
Çok sade bitti olay, bir gül solar gibi
Akşam olunca ufukta gün solar gibi…