Nagihan yalçın

Nagihan yalçın
@Nagehan89

Nagihan yalçın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
2025 8. kitabı
Şermin Yaşar
8.4/10 · 8,6bin okunma
Reklam
‘Toparlayamadım doktor’ dedi. ‘Emin ol kimse toparlayamıyor. Sadece herkes başka türlü dağılıyor…..’
Yalnız, hepsi o. Ben de öyleyim. Yanlış insanla olacağıma yalnız olmayı tercih ederim.
‘Esasta benim dedem eskici. Dükkanı var. Biz her yıl gelmezdik buraya ya, bakma…..’