‘…Ama kendini bulmak için de başkalarına benzemeye çalışma sakın.Her şeyin bir başka şeye dönüştüğü bu uğursuz dünyada kendin olarak kalabilmektir asıl mesele…’
Bir ağacın ölümü büyük bir mimari eserin kaybı gibi bir şeydir. Ne çare ki biz bir sırada asırdan beri, hatta biraz daha fazla ikisine de alıştık. Gözümüzün önünde şaheserler birbiri ardınca suya düşmüş kaya tuzu gibi eriyor,kül toprak yığını oluyor.