📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha önce yarım bıraktığım bir kitaba yeniden şans vermek istedim. Biraz da ince olmasının etkisiyle okumaya başladım.
Kitabı ilk elime aldığımda duygusal açlıktan bahsediyor zannediyordum. Yanılmışım.. Bir insanın aç kalmasının zorlukları, yaşadıkları acılar tamamiyle bunların üzerine kurulmuş.
İçeriğinden bahsedecek olursak karakter, dürüst, gururlu ve insanlara yardım etmeyi seven bir kişi. Hayatının farklı zamanlarında birçok işte çalışmış ancak kendini tam anlamıyla bulamamış. Parasız kaldığı dönemlerde açlığın doruklarında yaşarken bile ahlaki değerlerinden vazgeçmemeye çalışıyor. Sürekli vicdanıyla konuşuyor ve dürüst biri olarak tanınma konusunda çok çabalıyor. Yeri geliyor gururu çiğnense bile bir ortamda bulunmak zorunda kalıyor çünkü aç. Bir iş bulup çalışsın diye bekliyoruz ancak zaten birçok işte çalışmış ve yazı yazabildiğini, orjinal eserler üretebildiğini fark edince buradan ilerlemeye çalışıyor. Ne yazık ki bir gün yazılarından kazanç sağlasa da diğer günler parasız kalıyor.
Kitabı okurken zorlandım diyebilirim. Sanki bir kısır döngünün içinde hapsolmuş gibi.. Genel anlamda pek içime sinmedi.