Kezo Nar

Kezo Nar
@Narecan
Tırtılın Yolun Sonu dediğine , ALLAH Kelebek demiş Hiçbirimiz bizi bekleyen güzellikleri bilemeyiz.MEVLAM neyler neylerse güzel eyler SEWGİLİ DOST
Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldımı, hastalanır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
dostluk insanın ruhundan gelen bir duygudur . İnsanın hissettiği bir şeydir . Karşınızdaki size iyilik etti diye dost olamazsınız onunla .
Zaman daralıyor. İyi şeyleri yapmak için acele etmeli. Kendi ömrümüzü ve sevdiklerimizin ömrünü güzelleştirmek için yarışmalı. Bir fidan dikmeli. Kuruyan bir ağaca su vermeli. Ânın evlatları olmalı. İnsanlara tebessüm etmeli. Güzellik ve iyiliği dile getirmeli, olmuyorsa susmalı.
İnsan tuhaf bir mahluk Müştak Bey... Kendisine değer verenden kaçar, eziyet edeni sever.
Canımı bir şey sıktığında sessizleşiyorum.Söylediklerinin önemsenmediğini görmek insani sessizleştiren bir durum.Herkes konuşup, söyleyeceğini söyleyip gidiyor kimsenin durup dinlemeye niyeti yok...
İnsan ve Duygular