"Benim tezim,bütün hakların ,bütün kültürlerin birbiri hakkında önyargılara sahip olduğudur.Eğer bir gün bu önyargı kelimeleri yani Avrupa dillerindeki barbar,Japon dillerindeki gajin, Müslüman dillerindeki kâfir,Alman dillerindeki ari olmayan gibi önyargı sıfatlarını kaldırabilirsek amacımıza ulaşabiliriz. Amaç derseniz bence tam olarak şudur; insanın değerini sadece insan oluşundan geldiği din,milliyet,cinsiyet,renk,cinsel tercih,siyaset gibi bir takım ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı."