Narîn️

Narîn️
@Narin212
"Bir ben vardır bende,benden içeri.
"Benim tezim,bütün hakların ,bütün kültürlerin birbiri hakkında önyargılara sahip olduğudur.Eğer bir gün bu önyargı kelimeleri yani Avrupa dillerindeki barbar,Japon dillerindeki gajin, Müslüman dillerindeki kâfir,Alman dillerindeki ari olmayan gibi önyargı sıfatlarını kaldırabilirsek amacımıza ulaşabiliriz. Amaç derseniz bence tam olarak şudur; insanın değerini sadece insan oluşundan geldiği din,milliyet,cinsiyet,renk,cinsel tercih,siyaset gibi bir takım ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı."
1000Kitap
Reklam

Narîn️

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2020 8. kitabı
Mustafa Kutlu
8.5/10 · 4.777 okunma

Narîn️

, bir kitap okudu
Puan vermedi·118 syf.·
2020 7. kitabı
George Orwell
7.5/10 · 4.780 okunma