Bir zamanlar kendimi bulunmaz Hint kumaşı sanmıştım.
Kaç metredir benim yokluğum?
Benden daha çok var sanmıştım.
Benim yokluğumdan dünyaya bir elbise çıkar sanmıştım.
Dünyanın çıplaklığına bakmaya utanmadan.
Sonunda ben de alıştım.
Ah... dedim sonra...
Ah!🍂
Neden kör olduk.Bilmiyorum belki bir gün nedenini öğreniriz.Ne düşündüğümü söyleyeyim mi sana, söyle.Bence biz kör olmadık.Biz zaten kördük.Gören körler mı,Gördüğü halde görmeyen körler.