"Zamanı tasarruf edeyim derken aslında başka şeylerden tasarruf etiğini kimse farkında değildi.Yaşamlarının gittikçe daha zavallı daha tekdüze ve daha soğuk geçtiğini kavramak istemiyorlardı."
"Bir ilaç içsem bari diye düşündüm,
Biraz kolonya sürünsem,
Ferahlasam, pencereyi açsam.
Şöyle bir şey yazdım sonra:
Yağmur, çamurlu bir elbise dikiyor şehre
Sıkılıyoruz hepimiz bu çamurlu giysinin içinde.
Berbattı,
Bir şiire böyle başlanmazdı...
-Didem Madak ✨