Kitap hakkında yapılan yorumları beğenip D&R a geldikten sonra almıştım, gerçi başlayıp okumam bir hayli zamanımı aldı ama olsun.Nasıl desem, japonların anlatım tarzına alışığım az çok ondan çok yadırgamadım ama alışılageldikten baya farklı gelmesi normaldir.Ben sadece yazarın o yıllarda yaşadıklarını biraz Amerikanvari anlatmasına takıldım.Şahsen japonlar gibi tutucu bir millette böylesine kafa yapısı serbest insanlar olması, kızların utanmadan cinsellikten bahsetmesi garip geldi, pek gerçekçi bulamadım.Hikaye dram açısından güzeldi, keşke sonunu biraz daha net devam ettirseydi dedim.Okuma zevki olarak güzel ama çok şey beklemeyin derim.