Tanrılar bile mahkumken kullarına,biz birbirimize nasıl olmayalım?
Kimsenin okumadığı bir roman,yazılmış sayılır mı? Ya da yaşamamış sayılır mı kimsenin görmediği,tek kelime etmediği bir insan evladı?
Kimsenin hükmetmediği bir kul,kul olabilir mi yahut ne kadar Tanrı’dır kullarının bile inanmadığı bir zavallı ?
"İyi insan olmak için akla ihtiyaç yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün."