"Annemin Terlikleri"
Annemden kesilip güya hayata bağlandım. Oysa şimdilerde anlıyorum keşke tam tersi olsaydı. Yani anneme bağlanıp hayattan kesilseydim. O zaman belki bu kadar acımazdı acımaya müsait hiçbir yanım. Şu yaşıma geldim, pastörize edilmiş hiçbir süt besleyemedi aklımın kesmediği o bebek çağlarında Annemden beslendiğim kadar. Şimdi güya aklım var, ama annem yok. Şuramda, göğsümün kafesine kendini çarpa çarpa öldürmeye çalışan bir şey var ama annem yok.