Sen beni asla ve asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen..
Kimsin ki benim için?
Stefan Zweig
Ben şimdi bir yabancı gibi gülümseyen
Tanımadığın bir ülke gibi
İÇİNDE YAŞAMADIĞIN ZAMAN GİBİ
Tam kendisi gibi mutluluğun
Beni bekliyorsun..
Ve onu bekliyorsun beni beklerken..