Ne hasta bekler sabahı
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan bir günahı
SENİ BEKLEDİĞİM KADAR..
Geçti istemem gelmeni
Yokluğunda buldum seni
Bırak vehmimde gölgeni
GELME ARTIK NEYE YARAR..
Sen beni asla ve asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen..
Kimsin ki benim için?
Stefan Zweig