NazımSaki

NazımSaki
@Nazimsaki
Biraz kendime geleyim.. yastığına mısralar serpeyim.. Ahmed Arif
Öğretmen /Yönetici
Üniversite /Edebiyat
203 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Şairin 2. kıtayı ilk kıtayı yazdıktan 20 yıl sonra yazdığı söylenir..
Ne hasta bekler sabahı Ne taze ölüyü mezar Ne de şeytan bir günahı SENİ BEKLEDİĞİM KADAR.. Geçti istemem gelmeni Yokluğunda buldum seni Bırak vehmimde gölgeni GELME ARTIK NEYE YARAR..
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben.. Ben.. Haritada deniz görmüş boğulmuş, Dokuz köyün sahibi, dokuzundan kovulmuş..
Şiir
Ben, kimsesiz seyyahı meçhuller caddesinin, Ben yankısından kaçan çocuk, kendi sesinin..
Şiir
Sen beni asla ve asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen.. Kimsin ki benim için? Stefan Zweig
Şiir
Umuş
Bütün iyi kitapların sonunda Bütün gündüzlerin, bütün gecelerin sonunda Meltemi senden esen Soluğu sende olan Yeni bir başlangıç vardır..
Şiir