İnsan sevdiği bir insanın kalbini eline alsa , anlat bakalım bu kalbi deseler, onu en iyi anlatan Sabahattin Ali olurdu muhtemelen. Çünkü o kalp ressamı bence. Bu boyadığı tuvaller de kitap olmuş.
Distopya... Kitap akıcı ve okurken merak uyandırıyor ama karakterler kafa karıştırıyor. Ama sistem eleştirisi için güzel bir eser. İnsan okuyunca gerçekten günümüzde de hayat böyle mi, dedirtiyor...
Kitabın arka kapak yazısı hoşuma gitmişti.gunumuz insanın en büyük sorunu; teknoloji ihtiyaci ve geçmiş kültür özlemi arasındaki ikilem. Yazar bunu yüzük konusunu ele alarak , peygamberlerin , sahabelerin , ünlülerin yuzuklerine yazılan yazıları coooookkk iyi izah etmiş. Bu izahta da boşuna tüketilen insanı değerlerimize, aliskanliklarimiza değinmiş. Mektup , çeyiz, evlenme teklifi , düğün , turku, nişan yüzüğü , kitaplıklar.... Kısa öz alıntılarla beni sıkmayan bir eser oldu.
İnsan hayallerinin zirvesini bu kitapta buluyor sanki. Özel bı yazar. Kalemi kuvvetli. Diğer serilerini de okudum ama en çok etkileyen bu oldu. Keşke hayatta olsaydı...