İnsan sevdiği bir insanın kalbini eline alsa , anlat bakalım bu kalbi deseler, onu en iyi anlatan Sabahattin Ali olurdu muhtemelen. Çünkü o kalp ressamı bence. Bu boyadığı tuvaller de kitap olmuş.
Distopya... Kitap akıcı ve okurken merak uyandırıyor ama karakterler kafa karıştırıyor. Ama sistem eleştirisi için güzel bir eser. İnsan okuyunca gerçekten günümüzde de hayat böyle mi, dedirtiyor...