"Ahlak kuralları diye bir şey var."
"Yine kimin ahlakına göre? Arabistan'a gidiyorsun, kadının saçını göstermesi ahlaksızlık. Afganistan'a gidiyorsun, yüzünü göstermesi yasak! Hollanda'ya gidiyorsun, çıplaklık serbest, iki kadın ya da iki erkek birbiriyle evlenebiliyor ama sen şu işe bak, çiftlerin ne olursa olsun birbirlerini aldatması hoş karşılanmıyor. Git Eskimoların ülkesine, ev sahibinin erkek konuğuna en büyük misafirperverlik olarak ikram ettiği karısını geri çevirmek, çok ayıp. Kısacası tek bir "doğru" yok! Doğru, nerede durarak, hangi açıdan baktığına bağlı, içinde bulunduğun topluma bağlı, o toplumun değerlerine bağlı..."
"Aslında çok basit bir şey söylüyorum,doğruları mahalle baskıları tayin ediyorsa mesela,mahalledekilerin hepsinin en doğru şekilde düşündüğünden,yaşadığından emin olmalıyım.Yoksa doğrular kime göre sorusu kafama takılı kalır."