Kim istemez kendini beğenerek ölmeyi ? Kendimi doğrulamış olarak ölmeyi ben de isterim. Her şey de haklı bularak kendimi bütün haksızlıkları da başkalarına yıkarak devrederek kısmet değilmiş…
Biliyorum ki yakında ordunun genel taaruzu için gideceksin. Büyük Gaziye mahsus selamlarımızı götür. O bizim neyi neden yaptığımızı anlar! Oda bizim gibi yetim ve de asidir. Lakin ona de ki eğer zaferden sonra sofrasından biz kalkacaksak ve Adnan beyler oturacaksa belinden silahını hiç ayırmasın. Zira elin oğlu bize benzemez …