Nehir Fişenk

Nehir Fişenk
@Nehirfsnk
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım.
"insanın okuyabileceğinden daha fazla kitap satın alması, ruhun sonsuzluğa uzanışından başka bir şey değildir ve bizi yok olup giden hayvanlardan üstün çıkaran tek şey bu tutkudur".
Sayfa 21·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çiçeklerin açtığı mevsimde, senin kollarına yaslanan ve çiçekler kadar güzel kokan bir vücutla uzak su kenarlarında oturmak ve öpüşmek, yoruluncaya kadar öpüşmek hoş şeydir... Seni gördüğü zaman zalimce başını çeviren mağrur bir dilberin kapısı önünde ve ay ışığı altında sabaha kadar dolaşmak, bunu candan arkadaşlara ağlayarak anlatmak, -söz aramızda- gene hoş şeydir. Fakat sevgili bir vücutta bulunmayan bir şeyi kendisinde taşımaya tahammül etmeyerek onu koparıp atabilmek, işte adaşım, yalnız bu sevmektir.
Sayfa 23·Kitabı okudu

Nehir Fişenk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·430 syf.·
2020 39. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 119,6bin okunma