İnsan için şu söyenebilir: Teoriler değişip yıkıldığında; ulusal, dinsel ve ekonomik olsun ekoller ve felsefeler, ya da dar, karanlık düşünce yolları önce büyüyüp sonra dağıldığında, insan ileriye uzanır ve sendeler. Bu bazen acı verir bazen yanılgı niteliğini alır. İleri adım atarken geri kayabilir insan, ama ancak yarım adım kayar, asla bir adım değil... Bombalayanlar sağ oldukları halde bombalamazlarsa korkun, asıl. Çünkü atılan her bomba ruhun ölmediğinin kanıtıdır. Mülk sahipleri yaşıyor da grevler durmuşsa, o zaman korkun. Çünkü bastırılan grev bir adım atıldığının işaretidir. İnsanoğlu bir kavram yüzünden acı çekip ölmüyorsa o zaman korkmanız gerekiyor. Çünkü bu nitelik insanoğlunun var oluşunun temelini oluşturur.