Berfin

Berfin
@Neithannn
Kaç yaşında ölürsem öleyim, sana kırgın ayrılacağım bu dünyadan. anitsayac.com Evliyim
İnsan her şeye alışıyordu, en korkunç şeylere bile.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önemli olan kazanmak değil, doğru olanı yapmak ve insan kalabilmektir.
İnsanın tek bir hayatı var ve onu da onuruyla yaşaması gerekir.
Artık gözle­rinden akacak yaş kalmamıştı.
Offf :((
Evdeki karıma biraz yiyecek parası götürmek zorundayım, ancak cebimde tek kuruş yok. Çocukların boğazına bugün bir lokma yemek girmedi.