Berfin

Berfin
@Neithannn
Kaç yaşında ölürsem öleyim, sana kırgın ayrılacağım bu dünyadan. anitsayac.com Evliyim
Bu konu hakkında hiçbir fikrim yok bayım jskdmnjssjs
"Peki bu zenginlikle ne yapacağız? Zenginlik karın doyurur mu? Zengin olduğumda geceleri daha rahat mı uyuyacağım? Zengin olunca fabrikadaki işimden ayrılacak ve artık hiç çalışmayacak mıyım? Ne yapacağım bütün gün?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çanakkale
Tarih çalışıyorum Çanakkale sözünü duyunca 9 yaşındayken, Çanakkale Zaferi kutlamalarında okumak için kendim yazdığım bu şiir aklıma geldi , aradan 23 yıl geçmiş hâlâ aklımda, sizinle paylaşmak istedim..🥹🥹 Çanakkale'de geldi üzerimize düşman Aldırmadık yürüdük üstlerine Genç ihtiyar savaştık Yılmadık, yenilmedik Çanakkale'de kaç asker şehit düştüyse Yüreğimiz de o kadar şehit düştü Düşman yurda alınmaz , Çanakkale geçilmez!
İnsanın vicdanının rahat olmasın­dan daha güzel ne vardır?
artık yaşamıyor. Hiç kimse onu bana geri getiremez.