"Peki bu zenginlikle ne yapacağız? Zenginlik
karın doyurur mu? Zengin olduğumda geceleri daha rahat mı
uyuyacağım? Zengin olunca fabrikadaki işimden ayrılacak ve artık
hiç çalışmayacak mıyım? Ne yapacağım bütün gün?
Tarih çalışıyorum Çanakkale sözünü duyunca 9 yaşındayken, Çanakkale Zaferi kutlamalarında okumak için kendim yazdığım bu şiir aklıma geldi , aradan 23 yıl geçmiş hâlâ aklımda, sizinle paylaşmak istedim..🥹🥹
Çanakkale'de geldi üzerimize düşman
Aldırmadık yürüdük üstlerine
Genç ihtiyar savaştık
Yılmadık, yenilmedik
Çanakkale'de kaç asker şehit düştüyse
Yüreğimiz de o kadar şehit düştü
Düşman yurda alınmaz , Çanakkale geçilmez!