Bu kitabı 2019 yılında almıştım..ardından heyecanla okumaya başladım. Kitabın kapağında,"aşka,aşıklığa ve dostluğa dair.."ibaresi bulunuyor.. bu durumda ben yalnızca dostluk kısmı için okumaya başlamıştım. Lakin gönlüm satırlarda yazılanları kavrayacak bir düzeyde değildi o yüzden yarım bıraktım. Bir gün gönlüm yeşerirse,orada biri hayat bulursa şayet o gün tekrar kitabı okumaya başlayacağım diye kendime söz verdim. 3 yılın ardından kitapta satır aralarını dahi okumaya çalışan, gönlünde papatyalar açmış biri olarak bu eseri okudum. Velhasıl insan sadırda (صدر) olmayan şeyi, satırlardan öğrenemez..bir kitabı okumanın vakti dâhi nasiptir..
Güvercin Gerdanlığıİbn Hazm El-Endelüsi · Sufi Kitap Yayınevi · 20183,732 okunma