Her işimiz ters gittiği zaman, ruhumuzun karşı koyușu ve değeri olup olmadığını denememiz ne mutlu şeydir!
İnsan; görünmez, sonsuz kuvveti olan bir düşmanın - buna
bazıları Tanrı, bazıları da Şeytan der - bizi yıkmak için saldırdığın, fakat bizim ayakta durduğumuzu sanır. Böylece de, içten her yenişimde, dıştan yenilmiş olsak bile, gerçek
insan, söylenmeyen bir gurur ve sevinç duyar, dış mutsuzluk, daha yüksek, daha güç bir mutluluk halini alr.