Neşe Erdoğan

Neşe Erdoğan
@Neseerdogan
Sevgiye inanan, sevgisizliğe tahammülsüz biri.

Neşe Erdoğan

, bir kitap okudu
10/10
·456 syf.·
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2020 32. kitabı
·
Jojo Moyes
7.6/10 · 7,9bin okunma
Selim Keklik isimli okura yanıt verildi
Neşe Erdoğan
🥰
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle bir an gelir ki... Her şeyden korkar olur insan. Sevmekten, sevilmekten ve en önemlisi güvenmekten. Geçmiş tüm şiddetiyle yüzüne vurmaya başlar. Pişmanlıklar, keşkeler, hiç olmasaydılar. Ama tüm bunlara rağmen ayaktadır. Zifiri karanlıkta, hırçın dalgaların arasında yolunu bulmaya çalışır... Tek bir dileği vardır: Bu dilek... sonsuza kadar güvenle yanaşabileceği bir limandır... Bütün gücüyle arayışa devam eder Nereye gittiğini bilmeden aylar, yıllar geçer... Tam, tüm umutlar kesildi derken... Bir deniz feneri çıkar karşısına ve alır götürür, karanlığı gökyüzünden. Bide bakar ki uzun süre aradığı liman yanıbaşındadır. Hemen limana yanaşır... Zamanın tüm yorgunluğu bedeninden uzaklaşıverir... ve o an anlar ki yaşadığı kötü günler, ilerde yaşayacağı iyi günlerin habercisidir. S.K Neşe Erdoğan ❤️
Edebiyat
Neşe Erdoğan
Seni çok seviyorum ben ya❤️

Selim Keklik

, bir kitap okudu
9/10
·779 syf.·
Beğendi
·
45 günde okudu
·
2020 27. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.3/10 · 31,6bin okunma
Neşe Erdoğan
Kitap seçiminiz harika😂
Niye insanlar duygularını gizlemek için bu kadar uğraşıp duruyorlar? Niye birbirimize güvenimiz yok. Bir sebebi olacak ama en yakınlarına bile güvenemeyecek olduktan sonra hayatın tadı kalır mı?
İlişkiler
Buğra Han isimli okura yanıt verildi
Neşe Erdoğan
Kesinlikle çok daha fazla okumakla kendimizi ve çevremizi kurtarabiliriz bu uçurumdan.
Niye insanlar duygularını gizlemek için bu kadar uğraşıp duruyorlar? Niye birbirimize güvenimiz yok. Bir sebebi olacak ama en yakınlarına bile güvenemeyecek olduktan sonra hayatın tadı kalır mı?
İlişkiler
Buğra Han isimli okura yanıt verildi
Neşe Erdoğan
Çok haklısınız maalesef içine düştüğümüz dünya bizi böyle evrilmeye mecbur ediyor.